torsdag 26. januar 2012

Nå er det ordentlig vinter ute. Masse snø som  ligger pent og pyntelig på bakken . Nå gjelder det å bruke den. Ake, kjøre spark , gå på ski, slalom. Selv var jeg på ski med barn, mann og hund på tirsdag. og er super støl enda. Egentlig helt utmatta hvis jeg skal være helt ærlig. For når bikkja trekker barna går det nemlig unna. Jeg måtte virkelig jobbe for å kunne holde de innenfor synsfeltet. Og på kvelden i skogen blir det ganske mørkt når hodelyktene forsvinner bak svingene. Men jeg lover; jeg skal gå mer på ski for det er jo kjempe deilig. Men neste gang skal jeg ha egen hodelykt og smugtrent på forhånd...;)

Her er det en kjempe deilig velurdress fra Memini til barna som er god å ha på etter en skitur
Genser med hette kr 399,- og bukse kr 299,.
Hvis du legger inn bestilling i dag skal du få -20% på  hele settet

Nyt vinterdagene!!!
Tone

2 kommentarer: