fredag 23. september 2011

Bra leder om Lierbyen i Drammens Tidene i dag

REDNINGSAKSJON FOR LIERBYEN
Odd Myklebust i Drammens Tidene  oppfordrer den nye ordføreren Helene Justad til å lage et attraktivt sentrum i lederen sin i dag. Folk trenger sentrum og sentrum trenger folk. Et levende sentrum er mye mer enn butikker og at folk skal tjene penger der.

Et levende sentrum er jo med på å skape en identitet til stedet vi bor og til menneskene som bor der. Ellers blir Lier til en soveby som bare eksisterer, uten puls, identitet eller tradisjoner. Og hvor lenge blir en boende  når en ikke opplever noe der

Hurra for Drammens Tidene som setter fingeren på dette. Får håpe at småsentrumene rundt i Norge blir satt fokus på og prioritert i fremtiden. Et levende sentrum kan bidra til tilhørighet og stolthet til stedet man bor. Ønsker Lierbyen lykke til i kampen om tilværelsen!

4 kommentarer:

  1. Denne lederen var bra ja, men jeg er bare lei meg alikevel....tar nok for lang tid til noe skjer her!!

    SvarSlett
  2. Tar nok litt tid ja. En stor snuoperasjon dette her. Men en gang.....

    SvarSlett
  3. Gratulere med blogg Tone.....legger meg til som følger..

    SvarSlett
  4. Så bra...jeg legger meg til hos deg også:)

    SvarSlett